24

petak

siječanj

2014

Ha, mislim...



Poznavala sam jednog...
Ha, mislim, poznavala... Nekoliko mjeseci smo si bili desna strana, lijevo podrebreno područje i pripadajuće tijelo.
Pričala sam jednom s...
Ha, mislim, pričala... Rekla sam mu sve što se čovjeku može reći u godinu dana u duplo manje vremena.

Htjela sam mu reći da ću sjesti u snijeg
"o, luda ženo"
I da neću ustati
"sišla s uma"
Dok tamo ne dođe
"nisi - pri sebi"
I da ću sjediti u pidžami
"što ti to treba"
I da ću se radije smrznuti
"da ljudi pomisle"
Nego dopustiti da odustaneš
"da si otišla na živce"
Od sebe
"zbog mene"

Ti si potpuno lud
"tako si nježna kad"
Ja ću zubima čupati mogućnosti
"te se ispegla po zgužvanim dijelovima"
Dok ih sve ne iscrpim
"sasvim pitoma"
A onda ću smišljati nove
"kao da nisi svoja"
Dok ne budeš mogao postati sve sto poželiš biti
"pa i da nisi nešto moje"
Od toga se ne bi dalo odustati

<< Arhiva >>